piątek, 27 grudnia 2013

Prolog

****************************************
Przed przeczytaniem prologu:
Zamiast typowej zapowiedzi bloga jak wszędzie, postanowiłam wam przybliżyć postać jaką to jest Uzumaki Kushina ;).
                                                             Miłego czytania<3 Dattebane ! :*
                                                                              ******************************************


Kushina Uzumaki jako dziecko wyjeżdża z kraju Wiru do Konohy. Tam też dowiaduje się, że zostaje wybrana na jinchuriki Kuramy. Po zapieczętowaniu nie jest świadoma tego co się dzieło. Mito przed śmiercią wyznaczyła Tsunade na trenerkę Kushiny. Kobieta trenuje razem z nią i stara się ją lepiej poznać. W między czasie idzie do Akademii Ninja, gdzie nawiązuje silne więzi z Mikoto. Już w pierwszym dniu Kushina poznaje chłopca, który zostaje jej przeszkodom do osiągnięcia marzenia. Dziewczyna zdaje sobie sprawę z tego jak ważny i traktowany jest Hokage. Planuje iść w ślady Tsunade i zostać kolejną legendom.
W piętnaste urodziny wzrusza na misje z Minato i Fugaku. Uchiha był jednym z jej prześladowców, na każdym kroku jej ubliżał i wyśmiewał jej włosy. W trakcie walki z ninja wioski Dźwięku, Minato przyjmuje na siebie kunai lecący w stronę Kushiny. Dzięki medycznemu Jutsu dziewczyny chłopak przeżywa. W jej oczach Minato stał się bohaterem godnym tytułu Hokage. Postanawia porzucić swoje marzenia i wspiera Namikadze w osiągnięciu ich wspólnego marzenia.


***********************************
Hejka. Jestem tu nowa. Jestem ciekawa, czy podoba wam się przedstawienie postaci, mimo, iż jest o wiele krótsza niż planowałam ;( Nie jestem pewna co do prowadzenia bloga, ale  zobaczymy po I rozdziale. Spodziewajcie się go 4 stycznia ;)
                                                                   Do napisania <3 Dattebane <3

5 komentarzy:

  1. Prolog króciutki, ale lepszy krótki niż żaden. ;) Przedstawiłaś nam historię Kushiny w uogólniony sposób. Jestem ciekawa jak to dalej poprowadzisz.
    Cieszę się, że powiedziałaś kiedy będzie nowy rozdział, ponieważ nie widzę magicznego przycisku "dołącz do tej witryny", abym mogła obserwować Twojego bloga. :)
    A! przyczepie się tylko do jednej rzeczy. Mianowicie : nie "legendom" tylko "legendą" . Sama popełniam takie błędy, ale lubię jak ktoś mi je wytyka, abym mogła je potem poprawić. :)
    Do napisania 4 stycznia, Halszka :3
    PS Zapraszam do mnie na http://de-barro-payaso.blogspot.com/ :3
    Mogę też prosić o wyłączenie weryfikacji obrazkowej? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdział ciekawy, ale całkiem sporo błędów tu znalazłam. Mogę zrobić ci szablonik? *.* Jeśli chcesz zostanę twoim korektorem. Mój nr gg: 38953777

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na trzynastolatkę piszesz w dość dobry sposób.
    Prolog krótki, zwięzły, a przede wszystkim ciekawy.
    Przyjemnie się go czytało, dlatego biorę się za rozdział pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawie się rozpoczyna. ;) będę czytać *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam Twój prolog, potem do mnie doszło: Oł no, przecież notka była pisana w grudniu :(. Ja mam nadzieję, że nie porzuciłaś blogowania?

    OdpowiedzUsuń